Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Profesori Filozofskog fakulteta Marija Bogdanović i Ognjen Radonjić: Građani Srbije su bombardovani nedopustivim govorom „da mi nismo građani, već ološ, bagra, izdajnici“ i to ne može više da se sluša

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 21 januar 2019 23:05
anti nsp
u štrajk ko 92,96,2000.,nema druge.
Preporuke:
77
7
2 ponedeljak, 21 januar 2019 23:22
Slavica
Bravo za profesore koji nece da cute.Impresija koja traje,aerodrom Nikola Tesla 4 i 40,prepun mladog,pametnog i obrazovanog sveta koji ode na put,najcesce bez povratka.Jedna od pet miliona
Preporuke:
104
6
3 ponedeljak, 21 januar 2019 23:22
Da isvi culi i razumeli ovo sta govorite...
...molim vas podignote glas protiv "prvorodjenih" na RTSu! To sto radi Bujosevic i narocito Glavni urednik Stefanovic je nepojmljivo. Ako je RTS drzavna, tj vuciceva, onda u redu neka je on privatno placa iz svoga dzepa, a ne da se celom narodu otima novac, kako oni kazu "ni paklo cigara mesecno". Tako je, samo sto to treba pomnoziti sa milionima strujomera!
Preporuke:
88
2
4 ponedeljak, 21 januar 2019 23:23
Živela sloboda
Živela sloboda!
Preporuke:
78
2
5 ponedeljak, 21 januar 2019 23:29
Bravo1
Tačno u centar
Preporuke:
64
5
6 utorak, 22 januar 2019 00:06
Ah
Tačno je sve. Prosto bi čovek rekao samo - što ste dosad ćutali? Ali da ne cepidlačimo, bolje ikad nego nikad. Ima vremena da shvatite da nije samo problem stil vlasti i vređanje naroda, već i direktna izdaja otuđenjem teritorija, zaverama sa secesionističkim teroristima na Kosovu i Metohiji i njihovim sponzorima, korupcija i otuđenje prirodnih resursa i javnih preduzeća.
Preporuke:
80
2
7 utorak, 22 januar 2019 00:11
Ko je najgori izdajnik
Bilo ko ko želi da proda teritoriju,narod,tradicionalne proverene vrednosti u smislu promene svesti i prirodnog ponašanja naroda.
Preporuke:
66
1
8 utorak, 22 januar 2019 00:33
penzioner Cviko
Ja ih ne slušam. Niti gledam niti slušam domaće tv izvore informisanja. Čak ne znam ni jednu pesmu od ove jelene karleuše a o Cecinom repertoaru nemam pojma. To je sve postalo šuć, muć, prospi ali tako da ne isprljaš čovekovu okolinu. Kad kultura padne na niske grane onda je to znak da nemate državu. Na žalost, studenti prava i sociologije ovo ne uče.
Preporuke:
57
6
9 utorak, 22 januar 2019 00:45
Causa Spectandum
Tacno je sve navedeno u tekstu, ali moram reci da su mi ti sa Filozofskih Fakulteta vec preko glave. Evo i zasto. Imam utisak da oni smatraju da su, hajde da kazem vidovitiji, bolje vide, od ostalih!? Secam se svih buna, demonstracija, setnji i ostalih aktivnosti iniciranih, bas od studenata i osoblje FF-a, ali i jedne simptomatice pojave. Naime, kada je trebalo u praksi pokazati, tj. javiti se na jednu od mnogobrojnih mobilizacija - mukajet, bezanija, sakrivanje.
Obaska sto Srbiju vec decenbijama vode kadrovi sa filzofskog, pravnog, ekonomskog, pozorisne akademije i tome slicno. Rezultate svi vidimo.
Cvrsto sam ubedjen da bi Secerovski bio daleko efikasniji, samo zato sto nije bio sreman na trule dilove.
Preporuke:
36
14
10 utorak, 22 januar 2019 03:23
Roj
Jedini olosh u srbiji su veleizdajnici i saradnici okupatora koji su uzurpirali poluge vlasti i ubijaju Srbiju i njen narod. Za to oprostaja ne sme biti.
Preporuke:
44
1
11 utorak, 22 januar 2019 05:04
Heporobljeni Srbin
Da smo 'ološ, bagra i izdajnici', po kvazimodo-Vučiću, to odavno znamo i nije nikakvo čudo od takvog agresivnog i bolesnog primitivca. Čudno je i zabrinjavajuće da postoje ljudi koji su glasali i glasaju za tu spodobu, koja samo liči na čoveka.
Preporuke:
40
0
12 utorak, 22 januar 2019 06:37
Slavko Stanisavljevic z.p.Strpce KOSMET
Opozicija u Srbiji sada bi zaista trebalo da razmisli o svakom potezu koji se planira jer borba protiv ovog zla je u pocetnoj fazi a prave se nepotrebne i po meni diletantske greske.Ne bi smelo da ucesnici na protestima"nasedaju"na provokacije koje su kao sto smo videli u slucaju gospodina Dragana Djilasa bile "uspesno"odradjene.Neka neko ne misli,da su ti mladi ljudi verbalno provocirali Djilasa zato sto je On dok je bio u vlasti,ostetio njihove roditelje. Ovo sve ide na teret i obraz(kojeg nema)samoproglaseni PASA, koji je bezobziran,ogrezao u samovlascu i jednostavno radi sta god mu se prohte a da mu niko u Srbiji ne moze nista.Primera je mnogo,ponasanje ovog silnika je neprihvatljivo a u poslednje vreme NEPODNOSLJIVO.Sve je u Srbiji pod njegovom kontrolom.Bukvalno,mediji u Srbiji su u sluzbi A.Vucica.Ako ja,koji sam napisao i objavljeno 7-8 hiljada komentara(od 11.jula 2011 pa do pre nekoliko meseci o.g.u Politici,e sada nemoze da se kritikuje Vucic.Blago nama za"slobodu stampe".
Preporuke:
28
3
13 utorak, 22 januar 2019 07:39
Brane
Konačno - deluju srpski intelektualci.Čekamo studente.

Promeniti i personu i sistem. Neznanje posla koji se vrši Srbiji dolazi glave.Neznanje posla je posledica partijkog biroa zapošljavanja.EPS je dovoljan primer kako se puni kesa partijska.I urušava institucija...

Nikolić je poslao poruku maladima kada je svog sina (znate već kako) ustoličio za gradonačelnika.Da li je to vrednost za koju treba dati glas?

Bezobrazni pritisci na svim nivoima, svež primer lakrdija u danu izbora u opštini Lučani.Nije normalno to što rade, nije normalno da narod sedi skršenih ruku.I ne preduzima sudbinu u svoje ruke.

Bravo profesori...čekamo studente!U Gradovima Srbije već ide ka milionu...
Preporuke:
34
2
14 utorak, 22 januar 2019 08:29
Nenad
Podržavam inicijativu profesora, medjutim problem je trenutni u tome što nema političke snage koja bi sve to ukanalisala i stala ispred naroda koji protestuje i koji je nezadovoljan. Imamo ljude koji nose sa sobom recidive prošlosti jer su bili u prethodnim vladajućim garniturama, imamo one koji se još uvek bave četnicima i partizanima dok normalan svet razmišlja od odlasku na Mars i td. Sa takvom skupinom se ne može ništa uraditi protiv lukavogi pevejanog Vučića. Narodu jednostavno treba novo lice-lica, nova energija, prava politika, a ne politikantstvo i lutanja. To je jedina formula koja pobedjuje. Sve ostalo je demagogija.
Preporuke:
15
4
15 utorak, 22 januar 2019 09:03
Limes
Ajnstajn je rekao jednom prilikom:"Nije moguce resiti problem razmisljajuci na isti nacin kao kada je problem kreiran".
Srbija jeste realno u velikom problemu. Taj problem je svedimenzioni - rekao bih ubikvitaran. Ipak i pored ubikvitarnosti postoji zajednicki imenitelj za probleme u svim poljima. To je atrezija morala. Moral je prvi ubijen jos devedesetih. Nakon tog zlocina amoral je pusten sa lanca i ljudi poput Arkana postaju uzori. Doslo je do tzv oruzane prvobitne akumulacije kapitala. Ona je produzena nakon oktobarskih "promena" neoliberalnom pljackom koja takodje ima u osnovi nedostatak morala. Taj nedostatak morala je i uzrok nekaznjavanja partijskih elita i tajkuna za njihovo antisocijalno ponasanje.
Cini se da su protesti upravo pobuna protiv amorqalnosti, bahatosti i beskrupuloznosti i rezima i opozicije. Stoga opozicija nema tri ciste da izadje pred pobunjene gradjane. Nije ovo podrska njima vec pobuna protiv onoga sto predstavlja rezim i onih koji su taj rezim doveli tu
Preporuke:
22
1
16 utorak, 22 januar 2019 10:13
Radoje
Na osnovu protesta koji, kao pečurkr pose kiše, niču po Srbiji, a koji imaju i konkretne zahteve na lokalu, jasno vidim dalji sled događaja. Javno ignorisanje protesta od strane Režima, kao vređenje i omalovažavanje, dovešće, kao što smo već videli 96/97. i 2000. do sulude reakcije režima da IPAK raspiše izbore krajem Marta ili početkom Aprila. Iako Režim u Skupštini ima glasačku mašinu, AV misli da će izborima,jedan problem rešiti većom problemom.
Takođe, na osnovu komentara čitalaca kao i reakcije nezadovoljne javnosti, vidim kako će se stvari razvijati.
Prava opozicija MORA da se udruži i kratko i jasno iznese svoj program.Za to je potrebno da izvrše provetravanje stranaka, postave nove ljude za novo doba,naarvno uz prevazilaženje ličnih SUJETA. Ovo je najmanja žrtva koju MORAJU da prilože, ako zaista žele promene i pomoć propadajućoj Srbiji. Naravno tada treba da pozove narod na bojkot izbora, i samim tim obesmisli legalitet i LEGIMITITET istih. Nastavak...
Preporuke:
15
1
17 utorak, 22 januar 2019 10:24
Miloš
Poštovani,
u mnogim stvarima profesori su u pravu, međutim što se tiče skupštine tu glavna krivica leži na poslovniku iz perioda pre 2012. i ovo treba naglasiti. Nije SNS došao slučajno, velika je odgovornost i na vladama koje su prethodile, maniru koji je usvojen, stranim silama koje su nesebično podržavale sve ovo u Srbiji a u cilju ostvarenja svojih interesa i naravno naroda koji je bio anesteziran i sluđivan permanentno.
Preporuke:
22
0
18 utorak, 22 januar 2019 10:34
Dr Milanče Mitovski
JA NEĆU, JA NE DAM! I NAKON ISTINE…ISTINA…OPET?!

♣ Imamo izvanredan geografski položaj. Kradu na sve strane sveta.
♣ Ako ustanovimo da ipak kod nas ima pravde, uspećemo čak i nju da pobedimo!
♣ Ako danas nije isto kao juće, rezultat je: vlada ipak nešto radi.
♣ Ako je predsednica neverna, treba li uskoro očekivati promenu u organizaciji?
♣ Ako nam je sledeća vlast Bogom dana, neka nam je, u narednom periodu, Bog u pomoći.
♣ Ukoliko je politika kurva, kako narod kaže, onda država može biti javna kuća.
♣ Ako već privredu nećete pogurati napred, nemojte je gurati ni u stranu.
♣ Ako pohapse sve lopove u firmi, ko će da je vodi?
♣ Ako se i mi priključimo Evropskoj uniji, od ostatka Evrope neće ostati ništa.
♣ Kada se neko navuče u kriminal, jedini mu je spas da pređe u političare.
♣ U njemu se krije genije. Baš se dobro i sakrio.
♣ Sve nas je namagarčio, a zatim se ponaša kao da nam je očuh.
♣ Ako su dva geja sigurni u sebe, zašto se onda drže za ruke?
Preporuke:
10
4
19 utorak, 22 januar 2019 10:36
Dr Milanče Mitovski
NASTAVAK:

♣ Ukoliko se desi da za NJEGA nema mesta u raju, onda to nije raj!
♣ Naša zemlja ni je vladavina prava. Ona je pravo vladavine!
♣ Ako mislite svojom glavom, kod nas možete, ostati i bez nje.
♣ Prvo su nam uveli demokratiju, kao kolektivnu nesreću, a zatim su došli do izražaja nečije lične sposobnosti.
♣ Jako je bistar um. Lovi u mutnom.
♣ Svi misle da je blesav, ne mora da se pravi lud.
♣ Ako je neko lud, ne budite mu drug!
♣ Vodite računa. Može se desiti da velikodušno traži da mu vratimo obećanja, koja nam je dao.
♣ Ekonomski problemi Srbije su preuveličani. Stalno su pod lupom MMF-a.
♣ Majmun je radom evoluirao u čovek. Poslodavac od čoveka pravi majmuna.
♣ Imamo i te kako izvrsnog direktora. Sve zajedničke odluke donosi sam.
♣ Imamo više kriminalaca nego naučnika. Kriminalci brže uče.
♣ Naš direktor je veliki ribolovac. Sitnu ribu peca, a krupnu potkupljuje.
♣ Do podne jedni nisu građani, već ološ, bagra, izdajnici, a po podne oni drugi su to.
Preporuke:
10
2
20 utorak, 22 januar 2019 10:37
Radoje
Nastavak:
Na sam dan "izbora", Narod će izaći na ulice ispred Skupštine, priključiće mu se i nezadovoljni građani iz cele Srbije(krenuće dan dva ranije, kako ne bi bili zaustavleni na sam dan izbora,smestiće se kod rođeke i prijastelja) A onda na sam dan izbora već od 8.00 do 20.00 Masovni spontani protest izpred Skupštine. Već viđeno 05.10.2000.Ali ovoga puta moramo da "obavimo i 06.10.2000.
Vlast obara samu sebe, jer rešenje ni za jedan problem koji je napravila za 7 godina nije u stanju da reši i naivno misli da će lažiranim izborima rešiti bar jedan. Sve više od 150.000 ljudi je vest koju ne mogu a da ne konstatuju strani, a ni domaći mediji.Posledično, mentori Ga "puštaju niz vodu". Kako bi se strečio haos, jer to nam ni u kom scenariju ne treba, Već DANAS početi sa stvaranjem VLADE NACIONALNOG SPASA, sa mandatom od 3-6 meseci, sa sledećim zadatcima:
Nastavak...
Preporuke:
11
2
21 utorak, 22 januar 2019 10:45
Oposum
Gospodo profesori, lepo je što ste se setili da ova država tone i da je čovek koji je na njenom čelu ponižava. S pravom kažete da taj čovek vređa i diskriminiše ovaj narod deleći ga na "ološ, narkomane i neradnike" i na "normalne" što je za zatvor naravno, ali i vi takođe pravite diskriminaciju, nazivate sebe i ljude koji protestuju "građanima" a to je takođe diskriminacija jer ta reč jasno daje kvalifikacije da se to odnosi na nekog iz grada, zar ne, a šta ćemo onda sa ljudima sa sela, kako ćemo njih nazvati, postoje li oni danas? Selo je najvažniji deo Srbije oduvek bio, njegovim gašenjem ugasiće se i Srbija draga gospodo. Prestanite sa tim "drugosrbijanskim" izrazima i nazivajte ovaj mučenički narod onako kako treba, dakle NARODOM, ovo je NAROD SRPSKI, nisu "građani i seljaci" već NAROD! I kada ćete početi govoriti o IZDAJI I KRŠENJU USTAVA SRBIJE koje čini ovaj čovek pripremom nekakvih "kompromisa" sa teroristima? To je GLAVNA STVAR gospodo!
Preporuke:
12
0
22 utorak, 22 januar 2019 10:46
Mićko
Među potpisnicima nema Slobodana Antonića i Miloša Kovića. Zašto je to tako?
Preporuke:
22
1
23 utorak, 22 januar 2019 10:49
Radoje
Nastavak:
1.Sloboda medija, 2. LUSTRACIJA, 3.HITNO rešavanje: Dosadašnjih izbornih krađa,Plačkaških privatizacija, ER Srbije, BG H2O, Hercegovačke, Spaljivanje kuće i pokušaj ubistva M. Jovanovića, VAZDUHOPLOV,Prebijanje B. Stefanovića, itd, itd. 4. Uređenje biračkog spiska, i promena izbornog Zakona(Bez "nosioca liste" već da se glasa za konkretne poslanike IMENOM I PREZIMENOM uz obaveznu biografiju).
Svakom onom ko pamti 5.10.2000. je ovakav razvoj događaja je već poznat.
Ostaje nam samo da OBAVIMO i "6.10.2000."
Preporuke:
11
2
24 utorak, 22 januar 2019 11:44
Smena veleizdajničkog i pljačkaškog režima u Srbiji - DA, "šesti oktobar" - NE!!!!
Radoje brate, sve si lepo naveo, dobronameran si čovek kome je Srbija na srcu, potpuno te razumem. Ali brate, u tom svom opravdanom gnevu ka ovim veleizdajnicima i banditima koji nam državu uništiše zanemario si jednu vrlo bitnu činjenicu a to je sledeće. U SRBIJI NE SME BITI TZV "ŠESTOG OKTOBRA" NIPOŠTO!!!! Peti oktobar je sinonim za PAD DRŽAVE SRBIJE, tog crnog datuma srušeno je i ono malo državnosti koje je Srbija do tada imala, napravljen je puč sirovim nasiljem i uzurpirane su institucije države na najogoljeniji kriminalni varvarski način i taj crni datum NE SME biti uzor i primer ustanka u Srbiji!!!! Tog dana je zapaljena Skupština na varvarski divljački način, spaljeni su dokumenti SIK-a koji su bili dokaz da DOS nije imao većinu u prvom krugu izbora, a to je ludački akt nasilja sa kojim se samo može porediti paljenje Rajhstaga od strane Nacista a priznaćeš, Srbi su sve samo ne nacisti i fašisti i taj datum ne sme da nam bude vodič za pobunu! NARODNI USTANAK, DA, DIVLJAŠTVO NE!
Preporuke:
11
3
25 utorak, 22 januar 2019 12:05
Dragan, Katun
za Mićka

Tu je Radoš Ljušić, a i "platforma" koju ovaj asistent pominje je diletantska.
Antonić i Ković znaju s kim imaju posla-
Slično je i na FPN. Teokarević, Veljanovski, ....i opet nema Samardžića, .......,
Preporuke:
12
3
26 utorak, 22 januar 2019 12:07
Emil
Čitajte na Peščaniku opus ove nove zvezde drugosrbijanskog neba, pa ga onda hvalite, na primer ovaj kompendijum besmislica: https://pescanik.net/tehnoloski-napredak-rastuce-globalne-nejednakosti-i-znacaj-obrazovanja/

Pogledajte ključnu rečenicu "Apela profesora FF":

Vlast odustaje od evropskog puta i dobrosusedskih odnosa čime ponovo vodi zemlju u međunarodnu izolaciju.

Ovo znači da se se mora pod hrvatskim diktatom predati prvo Kosovo, a zatim sve ostalo. Ja tako razumem Vučićev "europski put i dobrosusjedske odnošaje".

E zato Antonić nije potpisao niti će. Ovo je konkurs za većeg Vučića od samog Vučića. Ja nešto mislim da je Prangija njihova opcija br.1.
Preporuke:
22
3
27 utorak, 22 januar 2019 12:12
letac iznad kukavicjeg gnezda
gde bese prof.bogdanovic,ceo niz godina kada je zemlja kolonizovana,stranim bankama,privatizacijom i sl?....slabo se cula njena rec? ...nije videla???
Preporuke:
14
2
28 utorak, 22 januar 2019 12:25
Bojan, Priština
Šta reći kad čak i premijerka, drugosrbijanka, gradžanka, evropske seksualne orijentacije i tolerancija - vođe opozicionih parlamentarnih stranaka naziva talibanima.

Grozna evropska vremena...
Preporuke:
22
2
29 utorak, 22 januar 2019 13:25
Keserovic
@Emil

Da, to je i meni zaparalo usi i upalilo alarm na poslednjem protestu. "Evropski put"...

Da li je moguce da nema nikoga da objasni organizatorima da svako pominjanje EU, "gradjana" i sl. stvara (opravdano) kontraefekat u narodu?

Tuzna "elita". Druga strana istog novcica - Evropa sa mirisom luka ili Evropa sa mirisom droge.

Naravno, nije slucajno sto podrsku daju nabesmisleniji fakulteti - FPN, Filozofski... Dok ne krenu tehnicki sve je ovo luk i voda. A buduci inzenjer nije budala, zna da sabere 2 i 2, njemu EU budalastinu ne mozes prodas...
Preporuke:
11
4
30 utorak, 22 januar 2019 13:31
nenad
Zar mislite da vas se Drzavnik plasi?
Preporuke:
3
3
31 utorak, 22 januar 2019 13:48
Bojan, Priština
Keserovic

Da, to je i meni zaparalo usi i upalilo alarm na poslednjem protestu. "Evropski put"...

Da li je moguce da nema nikoga da objasni organizatorima da svako pominjanje EU, "gradjana" i sl. stvara (opravdano) kontraefekat u narodu?

Evropejci, gradžanisti i drugosrbijanci su mrtvi i gnojavi od kada ih je EU šutnula i zamenila Vučićem, Vulinom i Šešeljom i predala im uzda kola koja vode u EU.

Svako zlo po neko dobro, pa tako je i od Vučića kao nus pojava, dobro to što je drugosrbijance i ono u šta su verovali obesmislio i za vek vekov uništio.
Preporuke:
8
3
32 utorak, 22 januar 2019 14:45
Banditski brlog
Evo koji vokabular kukavičje jaje iz Jajinaca koristi:
Prvo se hvali kako mnogo radi,kako se žrtvuje za Srbiju i narod koji voli iznad svega.Onda laže šta je sve postigao i to stručno dokazuje"statističkim podacima".Zatim se baca na obećanja kako će plate i penzije biti veće nego ikada.Pošto završi sa„zlatnim dobom“,novinarka ga iznervira tako što ga na primer pita o Savamali.Tu on dobija histerični napad i obrušava se na One koji ga kritikuju iz čiste obesti i lične mržnje.Po njegovim rečima,to je banda lopova, ološa,lažova,tviteraša,lažnih analitičara,novinara i opozicije–svih onih koji u svojoj nemoći ne znaju šta će,pa ga mrze i govore laži.Kada pomene hejtere, obavezno padaju teške reči o neradnicima i lopovima, o kafićima i toplim sobama iz kojih se pišu tvitovi, a zatim se ti tvitovi čitaju uživo,pa se citiraju glumci i ostali ološ.
Preporuke:
10
1
33 utorak, 22 januar 2019 14:50
NW
@Causa spectandum
kada je trebalo u praksi pokazati, tj. javiti se na jednu od mnogobrojnih mobilizacija - mukajet, bezanija, sakrivanje.

O kakvoj ti mobilizaciji lupetaš?
Pa valjda Srbija "nije bila u ratu"?!
Preporuke:
3
2
34 utorak, 22 januar 2019 14:52
aleksandar
Pitpisujem Emilov komentar.
Preporuke:
6
1
35 utorak, 22 januar 2019 15:42
Simeon Čudotvorac
@Keserović
Naravno, nije slucajno sto podrsku daju nabesmisleniji fakulteti - FPN, Filozofski...

Ovde si odvalio legandarnu glupost i ostao živ.
Ko može biti kvalifikovaniji i merodavniji za društvene nauke pa prema tome i politiku kao takvu nego fakuteti koje si naveo.

Možda su tebi uzori: VazdPLOHOVAC i Zoka koji su završili tehničke fakultete pa su kao što veliš oni najstručniji za politiku...

PS:A samo tvoje prezime podseća na onog tvog čuvenog prezimenjaka koji je stvari "rešavao" po kratkom postupku! Msm ono : nož, žica itd. itsl .
Preporuke:
4
3
36 utorak, 22 januar 2019 18:24
Časlavljov

Svako zlo po neko dobro, pa tako je i od Vučića kao nus pojava, dobro to što je drugosrbijance i ono u šta su verovali obesmislio i za vek vekov uništio.


Kamo lepe sreće.
Preporuke:
4
0
37 utorak, 22 januar 2019 18:27
Igrom reči
pokušavaju da ne pomenu uranijumske zapadne bombardere, zlikovačke ''milosrdne andjele'' i u tom kontekstu kvislinga Vučića.
Preporuke:
6
0
38 utorak, 22 januar 2019 18:41
ki
kako to profesori,kad druge zovu raznim pogrdnim imenima,drugo srbijancima,krezubom masom...
nemate komentara???
Preporuke:
8
2
39 utorak, 22 januar 2019 19:08
Atena
@Bojan Pristina
Emil je sve rekao. Nisu unisteni, naprotiv, evo ih opet.
Preporuke:
5
0
40 utorak, 22 januar 2019 19:26
Dno
Ova gospođa sa videa je izrekla jednu neistinu zbog koje preti da trajno udalji sa ovih protesta sve ljude kojima je zaista stalo do Srbije u slučaju da ovakvi poput nje sa takvim svojim stavovima budu takođe deo ovih protesta! Naime, OBRATITE PAŽNJU na reči ove gospođe od 18:22 pa vidite šta je gospođa rekla! Rekla je sledeće: "Sramni Miloševićev režim koji je vodio rat sa Kosovom" (!!!!) Dakle po njoj Miloševićev režim je vodio "RAT SA KOSOVOM"?? Po njoj znači nije bilo legitimne intervencije srpskih snaga bezbednosti na Kosovu kao delu srpske teritorije na kojoj je došlo do antiustavne kriminalne pobune terorističkih bandi nego je u pitanju bio rat Srbije sa Kosovom kao nekom tuđom teritorijom! Sramota! Draga gospođo, ako ćete i Vi sa ovakvim vašim izjavama na ove proteste, onda nama "običnim" ljudima kojima je zaista stalo do ove države tamo nije mesto! Izvolite pa sami protestvujte protiv Vučića sa takvim stavovima, jer se sa njima nimalo ne razlikujete od Vučića već naprotiv!
Preporuke:
9
1
41 sreda, 23 januar 2019 00:51
Causa Spectandum
@ NW
@Causa spectandum
kada je trebalo u praksi pokazati, tj. javiti se na jednu od mnogobrojnih mobilizacija - mukajet, bezanija, sakrivanje.


O kakvoj ti mobilizaciji lupetaš?
Pa valjda Srbija "nije bila u ratu"?!


Pricam o kolebljivosti, ne dosledonosti, na oko velikim, ali praznim recima i parolama, pricam o najglasnijim, koji su bezobrazlukom, nametljiviscu, potpunim izostankom morala, u velikom ne srazmeru ambicije i ljudskih kvaliteta (naravno u korist ambicije), o povici ka rusenju, rastakanju, razgradnji, a sve natopljeno sustinskim kukaviclukom i prenaglasenom brigom iskljucivo za soje dupe, dok ostali mogu da crknu ...... za koje je mobilizacija, kao pravno-obavezujuci akt jedne drzave, bila lakmus papir koji je pocrveneo, sto zbog rekacije, sto zbog stida, bez obzira na retoricke razloge koji su prikrivali strah i paniku.

Nadam se da ti je malo jasnije, bas kao i Vulinu i njegvom idolu i bratu po izbegavanju vojne obaveze, Vucicu.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner